.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس سازمان توسعه تجارت از آغاز عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد. آغاز عرضه خودرو‌های وارداتی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
رئیس سازمان توسعه تجارت از آغاز عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد.(ادامه)
طی یک سال گذشته، برای چندمین بار است که بازار با کمبود لاستیک سواری مواجه می‌شود و تقاضای لاستیک از عرضه پیشی می‌گیرد. بازار لاستیک ترمز برید
طی یک سال گذشته، برای چندمین بار است که بازار با کمبود لاستیک سواری مواجه می‌شود و تقاضای لاستیک از عرضه پیشی می‌گیرد.(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد. فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی، دکتر سید مهدی فرحی را به عنوان قائم مقام وزیر منصوب کرد. قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی منصوب شد
عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی، دکتر سید مهدی فرحی را به عنوان قائم مقام وزیر منصوب کرد.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
در گفت‌وگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و عربستان، برخی موضوعات در حوزه مناسبات دوجانبه و آخرین تحولات فلسطین مورد مشورت و تبادل‌نظر قرار گرفت. مشکل سفر عمره‌گزاران ایرانی به زودی حل می‌شود
در گفت‌وگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و عربستان، برخی موضوعات در حوزه مناسبات دوجانبه و آخرین تحولات فلسطین مورد مشورت و تبادل‌نظر قرار گرفت.(ادامه)
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد. تعطیلی بازار غیرقانونی فروش پرندگان وحشی در فریدونکنار
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند  موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد.  تهدیدی خزنده برای واحدهای صنعتی / کارهست ، کارخانه هست ، کارگر نیست!
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد. (ادامه)
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد. ابربدهکار بانکی وارد زندان شد
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد.(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر تغییری در روند واردات خودرو‌های کارکرده به کشور ایجاد نشده است. تکذیب توقف واردات خودرو‌های کارکرده به کشور
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر تغییری در روند واردات خودرو‌های کارکرده به کشور ایجاد نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : اگر دستگاهی مهم چون شرکت شهرک‌های صنعتی در انجام وظایف قانونی خود ناموفق باشد و گام مهم و موثر برندارد، انگیزه و رغبت در فعالان بخش خصوصی که درحقیقت پیشتازان  در نبرد نابرابر اقتصادی دشمنان هستند، نمی‌ماند تا با حداکثر ظرفیت در میدان بمانند و امروز در استان مازندران، متاسفانه وضعیت این‌گونه است .... دولت شرکت شهرک‌های صنعتی را از نظر اعتباری تقریباً رها کرده است
شمال نیوز : اگر دستگاهی مهم چون شرکت شهرک‌های صنعتی در انجام وظایف قانونی خود ناموفق باشد و گام مهم و موثر برندارد، انگیزه و رغبت در فعالان بخش خصوصی که درحقیقت پیشتازان در نبرد نابرابر اقتصادی دشمنان هستند، نمی‌ماند تا با حداکثر ظرفیت در میدان بمانند و امروز در استان مازندران، متاسفانه وضعیت این‌گونه است ....(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت از بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی از شنبه ۲۷ آبان برای افرادی که ثبت نام کردند خبر داد. بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی از شنبه
رئیس سازمان توسعه تجارت از بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی از شنبه ۲۷ آبان برای افرادی که ثبت نام کردند خبر داد.(ادامه)
فعالیت سازمان اکو مورد حمایت بی‌قید و شرط ایران قرار دارد/ امروز حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه، ملاک شرافت کشورهاست/ جمهوری اسلامی همراه با شرکای خود برای پی‌ریزی نظامی عادلانه در حال حرکت است ....(خبر)
(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت از بازگشایی سامانه یکپارچه برای فروش ۶ خودرو وارداتی از فردا به مدت دو روز خبر داد. بازگشایی سامانه یکپارچه برای فروش ۶ خودرو وارداتی از فردا
رئیس سازمان توسعه تجارت از بازگشایی سامانه یکپارچه برای فروش ۶ خودرو وارداتی از فردا به مدت دو روز خبر داد.(ادامه)
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند . ارسال نخستین محموله مرکبات مازندران به روسیه/همه بودند جز متولی کشاورزی !
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند .(ادامه)
شمال نیوز:  معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اقتصاد دریا محور در ادبیات اقتصادی بر بهره برداری مستمر و پایدار از کلیه ظرفیت ها و منابع آبی یک کشور برای پیشرفت اقتصادی، ایجاد و رونق اشتغال و نیز افزایش تولید ناخالص داخلی تأکید دارد. ضرورت راهبردی اقتصاد دریا محور برای توسعه مازندران
شمال نیوز: معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اقتصاد دریا محور در ادبیات اقتصادی بر بهره برداری مستمر و پایدار از کلیه ظرفیت ها و منابع آبی یک کشور برای پیشرفت اقتصادی، ایجاد و رونق اشتغال و نیز افزایش تولید ناخالص داخلی تأکید دارد. (ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند. تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا امروز انجام می‌شود
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند.(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
معاون وزیر صمت گفت: ۵ تن شمش طلا در ۲ هفته اخیر با هدف بازگشت ارز، به کشور وارد شد. واردات ۵ تن شمش طلا با هدف بازگشت ارز به کشور
معاون وزیر صمت گفت: ۵ تن شمش طلا در ۲ هفته اخیر با هدف بازگشت ارز، به کشور وارد شد.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت. جلسه علنی آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است . خرید تضمینی محصولات کشاورزی یا بریز و بپاش تضمینی ؟!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است .(ادامه)
کاهش آب ورودی از رودخانه ولگای روسیه، بیشترین تاثیر را در حجم و تراز دریای خزر می گذارد / 85 درصد آب دریای خزر از رودخانه ولگای روسیه تامین می شود و لذا اگر دبی آب ورودی به خزر از طریق ولگا کاهش پیدا کند، بیشترین تاثیر را در حجم و تراز دریای خزر خواهد گذاشت ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.